回覆 9# GbE
今日終於得閒同佢入返3.5HD位(個5.25吋位HD抽插正式收工),
為咗方便裝拆將佢前後調轉擺(插頭位向出),
........
加埋過隻舊1t啲嘢去新碟(都clone成2個鐘),
......
過完見無咩問題
........
啱啱開始行返單HD
不過都有少少嘢問(關於俾名HD)
隻1t界咗2份(e,f)
新4t界3份(g,h,i)
以上係一齊行(c=ssd,d=dvd-rom)
俾完名過埋料行返單HD(4t),
入到os佢唔識將佢啲名轉返做(e,f,g)
要我自己改,
有無得佢自己識轉返做(e,f,g) |