新手想問下我仲需要的咩?

想玩水冷
而家有喉有排, CPU GPU同NB都上左冷頭, 係未上機, 有PUMP有TOP有水箱(未到), 有喉嘴.
水冷液未買, 如果我想之後換display又唔想成套野拆曬放水, 係咪要裝番個quick disconnect? 係咪者係'快擰' 我見到有分公同母, 係咪兩個都要曬? 同埋如果我想要易的咁加水/放水換水, 係咪需要T字頭?
plx help

水冷液未買, 如果我想之後換display又唔想成套野拆曬放水, 係咪要裝番個quick disconnect? 係咪者係'快擰' 我見到有分公同母, 係咪兩個都要曬? 同埋如果我想要易的咁加水/放水換水, 係咪需要T字頭?
laicphk 發表於 2010-9-8 00:52


Quick disconnect (QDC) 如果硬要易中文,我覺得係叫"快斷"/"快拆"多d.

快擰係指compression fitting, 即係香港叫o既鎖咀.

你有水箱唔使T咀啦~

TOP

Quick disconnect (QDC) 如果硬要易中文,我覺得係叫"快斷"/"快拆"多d.

快擰係指compression fitting ...
K_C_ 發表於 2010-9-8 09:18


有水箱入水係方便, 不過放水道唔一定, 要睇本身D位點走了
好似我咁有水箱都加左T-LINE方便放水

TOP

加隻quick disconnect放水係幾方便

TOP

如果想換display係唔係應該係入gpu同出gpu個到加番個quick disconnect?

TOP

plx help!!!

TOP

TOP

plx help

TOP

回復 7# laicphk

咪QDC囉~~

TOP

回復 9# K_C_


    者係我要買曬公同母先做到快拆既效果架可?
水道1出1入=要2公2母?

TOP