[操作疑難] vga ---> dvi 轉頭

本帖最後由 BOSCO88 於 2014-1-16 10:06 編輯

請問

monitor 只有 vga 頭
底板有 vga/dvi/hdmi 頭

懷疑 底板的vga 頭有問題,時得時唔得
如買vga ---> dvi 轉頭
monitor 的 vga 頭 駁去 轉頭 ,轉頭 再駁回 底板dvi 頭

如monitor vga 頭 和 底板的 dvi 正常沒問題
這樣用轉頭 work 不 work  ?
有沒有師兄試過 ?
xxxx.jpg

屋企有兩個,完全無問題

TOP

DVI有3種, 如果底板本身既DVI唔support analog, 就點搞都冇用

TOP

DVI有3種, 如果底板本身既DVI唔support analog, 就點搞都冇用
shingzhk 發表於 2014-1-16 11:35



請問點分呢 ?

TOP

說明書寫叫  dvi-d port

TOP

本帖最後由 BOSCO88 於 2014-1-16 13:26 編輯
屋企有兩個,完全無問題
kenleung369 發表於 2014-1-16 11:31


除3x8 個孔外
打橫最寬那個是不是要有4 支圍住佢  那種
我見有種只有中間打橫金屬片,沒四支,即上圖
請問你是那一種 ?
T2V9ddXaxMXXXXXXXX_!!215154229.jpg

TOP

說明書寫叫  dvi-d port
BOSCO88 發表於 2014-1-16 12:28



DVI-D 唔得, 一定要DVI﹣I同DVI﹣A先得.

TOP

onboard dvi大部份都係dvi-d, 不能用轉頭轉VGA

TOP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP