神奇小冰冰 當前離線
進階會員
joe712 當前離線
TOP
hkbaby 當前離線
廢熱只不過係由另一種方式散發 點會冇廢熱 joe712 發表於 2010-9-24 22:43
simplekk 當前離線
花醒知醉過 夢醒知虛空 ...
又唔可以咁講, 只係排出黎既熱量平均咁經大面積既冷排處理左而出到黎,咁個溫度就無咁高咁解囉 有錯請指正~ ... simplekk 發表於 2010-9-24 22:59
YES, 因為散熱既面積大左平均地帶走整個發熱源 simplekk 發表於 2010-9-24 23:11