左望右望..光收到其中一件 一體化(#24 有新圖)

本帖最後由 ricorx78 於 2010-9-27 21:59 編輯

高階品牌電腦如 Alienware, Velocity Micro, MAINGEAR, Hypersonic, Biohazard, Ultra, Ultraforce, Systemax, BFG, Commodore Gaming, War Machine 及Shuttle等高級廠機提供一體式液冷系统近年也引起不少用家注意,取奇安裝容易,不需加水,靜音,效能方面取得一定平行.


加拿大CoolIt正是這方面較積極一體式液冷系統廠商,產品分類由CPU,GPU也有提供,產品線極豐富,這裏我們先來看看其中120外的"部份"產品吧.
前12cm i5 760 idle
http://www.youtube.com/watch?v=YdS6J6uaNzQ
12cm I5 760 FULL
http://www.youtube.com/watch?v=sM797JLdOY8



其款有空再拍....
多謝各位

[attach]1081316[/attach][attach]1081317[/attach][attach]1081318[/attach][attach]1081319[/attach][attach]1081320[/attach][attach]1081321[/attach][attach]1081322[/attach][attach]1081323[/attach][attach]1083027[/attach]

Velocity_Micro_Raptor_Z90_Corei7-980X.jpg (11.48 KB)

Velocity_Micro_Raptor_Z90_Corei7-980X.jpg

adBanner.jpg (80.05 KB)

adBanner.jpg

alienware-area-51-design5.jpg (90.51 KB)

alienware-area-51-design5.jpg

alx_cc-3.jpg (39.63 KB)

alx_cc-3.jpg

biohazard_rapture_side.jpg (77.27 KB)

biohazard_rapture_side.jpg

iBUYPOWER Gamer Extreme 908 SLC Desktop PC.jpg (59.54 KB)

iBUYPOWER Gamer Extreme 908 SLC Desktop PC.jpg

MAINGEAR-SHIFT.jpg (19.06 KB)

MAINGEAR-SHIFT.jpg

Maingear_Quantum_SHIFT_workstation.jpg (7.67 KB)

Maingear_Quantum_SHIFT_workstation.jpg

GTX295coolit.jpg (23.07 KB)

GTX295coolit.jpg

嘩,快得你呀,幾時整隻俾我玩先...

TOP

嘩,快得你呀,幾時整隻俾我玩先...
felixku 發表於 2010-9-16 00:57

菲力哥..你咁快見到=="
岩岩至影好一隻..炸
你真係要..我咪同cool仔講..order
我先訓...明天至傾

TOP

高階品牌電腦如 Alienware, Velocity Micro, MAINGEAR, Hypersonic, Biohazard, Ultra, Ultraforce, System ...
ricorx78 發表於 2010-9-16 00:35
轉咗240排,應該好過我先前裸跑用120排試......
全部係計cpu表面温度

TOP

我發現
四周開始出現螞蟻
而數目就越黎越多添
死,開始咬了,好痕,好痕,好痕呀

TOP

我發現
四周開始出現螞蟻
而數目就越黎越多添
死,開始咬了,好痕,好痕,好痕呀 ...
ivancwm 發表於 2010-9-16 02:34

養隻食蟻獸攪點

TOP

回復 4# billyduck

哈! 1352RPM 你仲未谷盡隻Vantage 喎!

TOP

又好似幾吸引!

TOP

本帖最後由 billyduck 於 2010-9-16 15:10 編輯
回復  billyduck

哈! 1352RPM 你仲未谷盡隻Vantage 喎!
CoolIt 發表於 2010-9-16 08:50
暫時無得調較,因軟件未到手,唔知鬼佬寫好未?

TOP

如果捽唔到個温度上45+度,係唔會行2500轉,個頭本身有個保護系統,有需要先會上。

Vantage rpm vs temp.jpg

個軟件除咗控制原本風扇轉速之外,仲有機箱風扇。 都唔掂,仲可以出埋Alert,下一步係咪幫你熄機......等。

鬼佬有demo過,不過幾時出街就......   "等......寂寞到夜深,夜已漸荒涼,夜已漸昏暗......"

反而其他玩意就......   吳廣德 XD

TOP