idwilson 當前離線
中級會員
tomy700 當前離線
TOP
UK-BBOY 當前離線
■□★Popping愛好者★□■ ...
特級會員
LKNim 當前離線
進階會員
俾個標題fake左入黎 建議同樓上一樣... LKNim 發表於 2010-9-15 20:34
wing12pl 大約係幾錢左右 idwilson 發表於 2010-9-15 08:38 PM
wing12pl 再加條Y線,等佢行PWM, 咁就會方便D,唔使再加調速器了 UK-BBOY 發表於 2010-9-15 20:30
神奇小冰冰 當前離線
rex_lyl_lkyamb 當前離線
FULLLOAD先全速 暴力扇如何黃金地庫大把 神奇小冰冰 發表於 2010-9-15 20:42