h50一體式水冷風扇改裝

感覺原裝個H50風扇太弱,所以我加多一把1100RPM夾住黎用…但都唔夠!燒機成80幾度!

有無12CM風扇好介紹,我想換晒2把,最好高速,我會加個調節器,要FULLLOAD先全速,所以唔擔心長期會好嘈!

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

wing12pl 再加條Y線,等佢行PWM,
咁就會方便D,唔使再加調速器了

TOP

俾個標題fake左入黎
建議同樓上一樣...

TOP

俾個標題fake左入黎
建議同樓上一樣...
LKNim 發表於 2010-9-15 20:34



    wing12pl 大約係幾錢左右

TOP

wing12pl 大約係幾錢左右
idwilson 發表於 2010-9-15 08:38 PM

Wing 12 $128
Wing 12PL $143

http://www.hkepc.com/forum/redir ... 68&pid=17359577

TOP

wing12pl 再加條Y線,等佢行PWM,
咁就會方便D,唔使再加調速器了
UK-BBOY 發表於 2010-9-15 20:30


Y線係咩…本身佢有無變速?

TOP

FULLLOAD先全速
暴力扇如何黃金地庫大把

TOP

暴力扇有師兄話好易燒

TOP

FULLLOAD先全速
暴力扇如何黃金地庫大把
神奇小冰冰 發表於 2010-9-15 20:42



    我都有想過買D3000RPM

TOP