求耳機推介

本帖最後由 alanwong912 於 2014-2-8 14:53 編輯

用緊ge KAVE 5.1 但佢斷開左   
想睇下有咩耳機介紹? 會同人 SKYPE , 打機 睇戲 , 少聽歌
Sound Card: Creative Sound Blaster Recon3D Fatal1ty Champion

有諗過PC 360 但會唔會重? 而且無冇5.1 ..

以下圖片可能令人不安



























死狀恐怖


其實KAVE 5.1 用咁耐都幾滿意 唯一不足係較重

本帖最後由 wkg0724 於 2014-2-8 21:26 編輯

PC360 一定唔會重過kave- -...
[利申: 用緊roccat kave ~ 等緊PC360(已訂)]

TOP

樓主用咗幾耐可以用到斷開?

真5.1嘅話可以睇睇 TRIITON PRO, 新出仲有黑色/紅色

TOP

我自己用梗PC363D, 感覺良好,聽歌 睇戲打機都得, 睇戲打機開返7.1 就OK

TOP

我自己用PC360,睇戲,打機都好得
但聽歌真係無乜BASS
如果你想做到3方都做到,PC360真係唔錯
不過我隻PC360未煲過

TOP

PC360真係唔重
不過我個頭大,初頭帶會唔舒服
慢慢會習慣

TOP

本帖最後由 alanwong912 於 2014-2-9 16:03 編輯

回復 2# wkg0724


    kave 5.1 真係好重.. 360 訂銀?

回復 3# CMZ
 其實年幾..  佢本身就凵, 拉一拉就GG左

回復 4# funnly


    同PC 360 有咩大分別? 我應該會買呢2隻其中一隻

TOP

好多人都話其實用stereo headset 同用5.1 headset 定位無咩分別 ~~~
同埋PC360 好似話有搵CS1.6 D高手做代言 定位應該唔會差

TOP

回復 8# wkg0724
打CS1.6真係可以全埸都知道人地既腳步聲,或者位置
但打BF4就無咁準,始終個埸太大

TOP

回復 7# alanwong912
PC363D即係360再加張聲卡,模擬7.1效果
香港幾難有得買,要起美國訂
PC360無聲卡,但樓主有聲卡,根本唔洗唸係PC360無錯
當然PC360只係2.1,不過我唸你唔會用黎只係打機

TOP