ipad mini 用家請入

過左14日先發現部機個mon 有一粒塵, 如果拎去apple做唔做到換機 ?
同埋第時trade in 粒塵扣錢扣多D, 定冇左Packing扣多D,  大家都知, apple野, 冇盒係會又少左D.

話時話, 其實黑色機個頂位都好易崩.

你咩model ? 如果最平2588
我諗用一年之後都未必賣得出好多錢…有塵你賣個陣買家/收機未必check得好清楚
亦未必要packing…
你依家去換機應該當你維修…換過部…可能又跌d
如果唔影響用就算,可能用用下都唔見左

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

塵一定有, 唔大粒算啦, 唔覺眼算啦, 好好享受玩具啦.

TOP

都係個句,14日後換翻新機

TOP

感覺上mini粒靜音制好易壞(太sensitive)
師兄想換機不妨先整壞粒制xd

TOP

用用下都會有塵,咪咁介意啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實我都買了一部二手的IPAD MINI..之後先發現有塵...要求那個人退貨..他不肯...但是他又用了一個月....他 ...
kenjo 發表於 2012-12-19 10:07



依家仲有LL機?
師兄機型係咩?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP