靚車 - HERMES特別版

係公司樓下影

P1010127.jpg (378.51 KB)

P1010127.jpg

P1010128.jpg (448.35 KB)

P1010128.jpg

P1010130.jpg (349.54 KB)

P1010130.jpg

P1010131.jpg (292.91 KB)

P1010131.jpg

P1010133.jpg (268.91 KB)

P1010133.jpg

P1010134.jpg (374.5 KB)

P1010134.jpg

P1010135.jpg (471.53 KB)

P1010135.jpg

咁早放工!?

TOP

原帖由 De_N_N_iS 於 2008-11-7 16:14 發表
咁早放工!?


返緊工都可以落街架唧

TOP

原帖由 清風浮雲 於 2008-11-7 16:15 發表


返緊工都可以落街架唧

有冇得準時放工先....我老細 3點幾閃左人....成班同事係到問 佢有冇講低咩事走

TOP

真係好型
好圓滑感
同林寶成對比

TOP

貴到阿媽都唔認得 :funk:

TOP

my dream car~~~

TOP

唔識欣賞

TOP

Rich man toy.

TOP

唔識欣賞
肥肉可人兒 發表於 2008-11-8 05:08



    有同感, 連車牌都無, 話時話, 架車好靚.

TOP