上個月時我公司收到信, 要報公司人數, PC 數量, 所有MS軟件使用量等, 其實是什麼一回事? 大家有冇聽過, 或 ...
linggo 發表於 2016-6-14 13:22 
唔出奇的
公司平時 買開OEM 定 OPEN LICENSE?
如果買OEM 多,由於MS 無你RECORD,但你公司又有D名氣的話.. 佢地咪覺得可懷LO,就SEND 信來兇下你 ,當然最有機係內部員工報 串... 其實 adobe 都會咁做.. 我反而想知有無人試過唔理佢地,最後攪到海關上門查呢? 
我公司OFFICE, SERVER 野有曬ACCOUNT ,LICENSE, 但WINDOWS 跟機OEM) 都試過比MS AUDIT TEAM 要求全部資料.. 都真係煩的.. 由於OPEN LICENSE 條條KEY 唔同但要打比足佢 ~_~" |