求一套新手水泠全套

想玩超頻,,,所以黎問下,,,
可唔可以比個CONFIG 我? 要有價錢  BUDGET  5,6千都OK
雖然話係新手水泠但一買想買好唔洗換=-="   THANKS~

CONFIG:
I7-930
ASUS ATI HD5850 DIRECTCU
gigabyte X58A-UD3R
antec EA 750 - GB  750w
kingston hyperX ddr3 1600 2*3gb

TOP

用咩野CASE?

TOP

TOP

Larkooler KU-3241 三分水冷套裝(~$1250)
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 68&pid=17359165
用Black ICE GT Stealth 280(~$620)上機頂
Larkooler L3 3分射咀 X2 (~$90)

只係上CPU大約$1960

TOP

can you tell me vga block and ram block ,,, thanks

TOP

回復 6# bickylove


    比你參考吓
http://www.coolingconfigurator.com/
RAM BLOCK冇咩需要

TOP

三分邊夠爽=.=係都玩4分LARKOOLER既泵唔係好勁...係都玩D5再用BLACK ICE 360厚排用3把WING 12再去KOOLANCE訂5850冷頭同CPU-360...咁就GG寶塔去淘寶訂喇~.~玩4分既話...D喉好硬,基本上好難轉彎...所以要買90度,45度角寶塔之類

TOP

回復 8# sapphire4890
咪玩人啦
有budget點會唔用TC/XSPC + Sanyo, 用Black ice + wing 12
CPU... HK 3.0, Kyros or EK HF
Display... EK
Fitting 有錢用鎖頭, 喉用Tygon 3603, 唔駛45 90度, 除非 critical位

TOP

回復 9# A.G
樓主都潛晒水= =E個POST米當吹水

TOP