清洗水道後得出極低既燒機溫度

本帖最後由 kimball 於 2010-11-28 16:55 編輯


燒機足30分鐘後
由Coretemp得出"最高"核心溫度為58度

原來1年清洗1次水道真係好重要
多謝某人既提醒XD

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

做咩用CPU-Z 1.56既?1.56用係R3E上係有BUG,睇唔到volt,用返1.55就無事,我sent左email俾CPU-Z,但係我 ...
B-52 發表於 2010-11-28 17:46

下一步:SSD raid 0
WAKAKAKAKA
多謝師兄支持及提點

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

正晒
洗完仲咁快出report

我仲洗緊仲未上display
有排搞

TOP

但係SSD行RAID好似係行唔到TRIM架喎(唔知有無記錯),其實揀一隻快既SSD就已經OK,行RAID 0雖然行bench ...
B-52 發表於 2010-11-28 18:17

但聽某師兄講OCZ vertex2 行raid 0會有個類似Trim既功能

TOP

正晒
洗完仲咁快出report

我仲洗緊仲未上display
有排搞
jaywalker99 發表於 2010-11-28 18:21

你就爽啦師兄
580 上埋水XD
爽YY

TOP

Intel g2 on board raid 0 都有
不過要手動

TOP

Intel g2 on board raid 0 都有
不過要手動
jaywalker99 發表於 2010-11-28 18:26

太貴了
買唔起Intel的SSD

TOP

回復 9# kimball


Intel 平左啦
同少鑊氣
我個6隻用咁耐都無事   

講起張580有一張xyZ
明曰一早要去代理
頂NV d card 真係同我吾夾

TOP