kimball 當前離線
中級會員
B-52 當前離線
Banned
TOP
做咩用CPU-Z 1.56既?1.56用係R3E上係有BUG,睇唔到volt,用返1.55就無事,我sent左email俾CPU-Z,但係我 ... B-52 發表於 2010-11-28 17:46
jaywalker99 當前離線
進階會員
但係SSD行RAID好似係行唔到TRIM架喎(唔知有無記錯),其實揀一隻快既SSD就已經OK,行RAID 0雖然行bench ... B-52 發表於 2010-11-28 18:17
正晒 洗完仲咁快出report 勁 我仲洗緊仲未上display 有排搞 jaywalker99 發表於 2010-11-28 18:21
Intel g2 on board raid 0 都有 不過要手動 jaywalker99 發表於 2010-11-28 18:26