Rosa 當前離線
進階會員
gn01119056 當前離線
之前AON係Dota2搞左次信長重製,徹底失敗,唔好再討論原因了 原來而加又用Unreal整緊 製作組好似超過一 ... Rosa 發表於 2018-4-23 12:32
TOP
要搞就註冊商標, 大陸搵水魚投資者 gn01119056 發表於 2018-4-27 10:11
佢用Unreal自製的話…好可能 史萊姆係大陸開program公司整左D遊戲,好似兩年都無就成間公司比人買起左 ... Rosa 發表於 2018-4-27 11:18
信長三國都少有名氣, 應該早5年就要搞 而家MOBA, PC都走緊下坡先黎搞太遲了 將來發展方向應該搞隻信長 ... gn01119056 發表於 2018-4-27 11:23
咁講法其實手機版都一樣玩到飽和曬XD 我果邊M記 成日見到果三個小學生坐埋一齊打王者榮耀 仲要平排坐… ... Rosa 發表於 2018-4-27 11:28
手機仲未飽和, 仲發展緊, 向上升緊 PC就向下跌 gn01119056 發表於 2018-4-27 11:44
之前DOTA2信長,其實玩得既都係懷舊 巔峰都係得400人同時在線 好快就變成有10人同時在線都難,開一場又 ... Rosa 發表於 2018-4-27 11:55
有得做的, 最大問題係設計得唔好 因為無配對功能, 無支援, 所以先無人玩, 而唔係唔好玩 你話如果STEAM ... gn01119056 發表於 2018-4-27 13:08