之前Dota2信長有無人玩

之前AON係Dota2搞左次信長重製,徹底失敗,唔好再討論原因了

原來而加又用Unreal整緊

https://www.facebook.com/Remake.AON/?fref=nf

製作組好似超過一個人,唔好淨係得Damody一條友做就得了


Dota2信長時代,Damody整好稻葉一鐵之後自己落場試玩

開場講左句 自己的新角自己測

果場佢比我一個人殺十次,比其他人殺十幾次,之後稻葉一鐵變得好勁


成事既話有無人有興趣

之前AON係Dota2搞左次信長重製,徹底失敗,唔好再討論原因了

原來而加又用Unreal整緊



製作組好似超過一 ...
Rosa 發表於 2018-4-23 12:32



    要搞就註冊商標, 大陸搵水魚投資者

TOP

要搞就註冊商標, 大陸搵水魚投資者
gn01119056 發表於 2018-4-27 10:11

佢用Unreal自製的話…好可能

史萊姆係大陸開program公司整左D遊戲,好似兩年都無就成間公司比人買起左

佢本人即刻番香港hea住做

TOP

今次好似有幾個人搞,做得出有望被收購做商業遊戲

之前dota2果隻,難聽d講得啊傻仔Damody搞

條友比人笑佢直接將戰國basara既3D模組搬過黎

我記得有大谷吉繼 島津義弘

比人插到pk,最後cancel番曬

TOP

本帖最後由 gn01119056 於 2018-4-27 11:24 編輯
佢用Unreal自製的話…好可能

史萊姆係大陸開program公司整左D遊戲,好似兩年都無就成間公司比人買起左

...
Rosa 發表於 2018-4-27 11:18


信長三國都少有名氣, 應該早5年就要搞

而家MOBA, PC都走緊下坡先黎搞太遲了

將來發展方向應該搞隻信長手遊, 簡單電競新玩法

TOP

信長三國都少有名氣, 應該早5年就要搞

而家MOBA, PC都走緊下坡先黎搞太遲了

將來發展方向應該搞隻信長 ...
gn01119056 發表於 2018-4-27 11:23


咁講法其實手機版都一樣玩到飽和曬XD

我果邊M記 成日見到果三個小學生坐埋一齊打王者榮耀

仲要平排坐…男女男,剛剛好一個嬲字

TOP

咁講法其實手機版都一樣玩到飽和曬XD

我果邊M記 成日見到果三個小學生坐埋一齊打王者榮耀

仲要平排坐… ...
Rosa 發表於 2018-4-27 11:28



    手機仲未飽和, 仲發展緊, 向上升緊

PC就向下跌

TOP

手機仲未飽和, 仲發展緊, 向上升緊

PC就向下跌
gn01119056 發表於 2018-4-27 11:44


之前DOTA2信長,其實玩得既都係懷舊

巔峰都係得400人同時在線

好快就變成有10人同時在線都難,開一場又必需要10人


其實都................係無得做

TOP

之前DOTA2信長,其實玩得既都係懷舊

巔峰都係得400人同時在線

好快就變成有10人同時在線都難,開一場又 ...
Rosa 發表於 2018-4-27 11:55


有得做的, 最大問題係設計得唔好

因為無配對功能, 無支援, 所以先無人玩, 而唔係唔好玩

你話如果STEAM比資源佢搞, 一定搞得起, 同DOTA2一樣

問題係無資源, 而唔係唔好玩

TOP

有得做的, 最大問題係設計得唔好

因為無配對功能, 無支援, 所以先無人玩, 而唔係唔好玩

你話如果STEAM ...
gn01119056 發表於 2018-4-27 13:08


不過情況係.....無配對功能, 無支援, 兼唔好玩果下死XD

唔好玩可以改,但唔好玩好難有支援

TOP