強化左ge ddc..........

本來用緊10w 拆機ddc 好地地但由於patpat痕想up上18w 3.3版 ddc 加多隻120厚排..於是又去淘一淘.........不幸的是3.3版已經賣光...頂..早半個月仲有嫁
跟著詢問左賣家..佢比喱隻野我睇
IMG_01790002.JPG
頂......又係10w ddc 薄版 他說這是改造版..一定比3.3版滿意..而且有1年保修..咁我姑且試一試
3天後..我收到這埋野
IMG_01780001.JPG
第一時間拆開隻ddc 睇
IMG_01800003.JPG
[DIYINHK]之前有師兄post 過的晶片組...........
IMG_01810001.JPG
其他部份同一般10w ddc 一樣..:funk:
等我過幾天得閒上機試試佢先到時再加用後感

淘後感...國產銅排現在漲價不少..舊年買隻360加厚雙水度只要190人仔...現在已升到290人仔了
還有我發現賣家追加了一隻印有ek logo 的360厚排...只賣300人仔...(應該是xx吧)

回復 1# 阿拉金


呢隻野
真係好過10W
不過就一定唔夠18W 玩
你預佢勁10W 20%左右la
不過18W 就真係幾嘈下
呢隻ok slient ga

TOP

回復 2# lwyk

如果換左個top 會唔會水流量勁點啊?我都比較喜歡淨

TOP

回復  lwyk

如果換左個top 會唔會水流量勁點啊?我都比較喜歡淨
阿拉金 發表於 2011-5-9 01:56



    師兄  能否pm淘寶店舖

TOP

回復  阿拉金


呢隻野
真係好過10W
不過就一定唔夠18W 玩
你預佢勁10W 20%左右la
不過18W 就真係幾嘈下
...
lwyk 發表於 2011-5-9 01:30


DDC 18W 唔嘈...只要唔用佢個COVER 就OK了...

TOP

DDC 18W 唔嘈...只要唔用佢個COVER 就OK了...
mclarenfung 發表於 2011-5-9 13:05



當然係用番原裝果個cover 計la

我就係用緊18W
咩top 都冇=.=
full speed 真係唔係野少
諗住過幾日得閒D
同埋D 訂果D水冷件到
就去linke買多個koolance top
上網睇koolance top 隔音超勁
又可以增加流量

TOP

回復 3# 阿拉金


會勁D
靚的top可以減水阻
上網睇個
koolance top 好似好正
不過就好鬼死貴>.<

TOP

有冇師兄知道是否再加電壓就可以提升轉速?

TOP

當然係用番原裝果個cover 計la

我就係用緊18W
咩top 都冇=.=
full speed 真係唔係野少
諗住 ...
lwyk 發表於 2011-5-9 13:18


linke你要早D去問

要乜無乜

TOP

當然係用番原裝果個cover 計la

我就係用緊18W
咩top 都冇=.=
full speed 真係唔係野少
諗住 ...
lwyk 發表於 2011-5-9 13:18


i just using this top with water tank .
it better then original alot..

IMG_0348.JPG (96.41 KB)

IMG_0348.JPG

TOP