本來用緊10w 拆機ddc 好地地但由於patpat痕想up上18w 3.3版 ddc 加多隻120厚排..於是又去淘一淘.... .....不幸的是3.3版已經賣光 ...頂..早半個月仲有嫁
跟著詢問左賣家..佢比喱隻野我睇
頂......又係10w ddc 薄版 他說這是改造版..一定比3.3版滿意..而且有1年保修..咁我姑且試一試
3天後..我收到這埋野
第一時間拆開隻ddc 睇
[DIYINHK]之前有師兄post 過的晶片組...........
其他部份同一般10w ddc 一樣..:funk:
等我過幾天得閒上機試試佢先 到時再加用後感
淘後感...國產銅排現在漲價不少..舊年買隻360加厚雙水度只要190人仔...現在已升到290人仔了
還有我發現賣家追加了一隻印有ek logo 的360厚排...只賣300人仔...(應該是xx吧) |