少弟計劃打算買隻Lian-li500fx case 加套水冷想請教(有圖)

少弟打算買隻Lian-li500fx case 加套水冷想請教
唔知咁既安裝方法有冇ching 試過或用緊,
計劃如圖中所見,各ching 有少許意見可以比到我嘛? thx
大家當交流一下 :) thx all

回復 1# computerman2


    420會隊上CD Rom 個一層
如果吾用 CDrom
可以一個DDC18w  連水遵一次過收埋係CD rom 位
個loop  DDC > 420 >140 > CPU
D 喉係上面走  吾诜施咁長又靚仔D

TOP

回復  computerman2


    420會隊上CD Rom 個一層
如果吾用 CDrom
可以一個DDC18w  連水遵一次過收埋係C ...
jaywalker99 發表於 2011-4-28 12:35


Cd rom位就一定要留,因為打算留安裝2個,其實我想前面改360冷排,420會阻左我好多位感覺又逼好多,
其實b5 pump,        原因係我本身已經有,唔想再哂錢買多樣野,而家諗緊都係好初部既走法,所以而家仲頭痕緊 :p

TOP

本帖最後由 BEGD 於 2011-4-28 13:40 編輯

淨係行cpu嘅話, 其實一個360夠晒
後面個個14cm扇位放唔到140排, 要加個轉架轉做120排

可以諗下一隻360薄排, 排口向上, 個水樽打直固定係排隔離, 條水道短好多, 亦靚仔d

TOP

淨係行cpu嘅話, 其實一個360夠晒
後面個個14cm扇位放唔到140排, 要加個轉架轉做120排

可以諗下一隻360薄排 ...
BEGD 發表於 2011-4-28 13:26


其實都係預將來有機會UPGRADE 再加埋GPR BLOCK既姐,因為display 我係比較換得多,所以一開始既時候,排我會預鬆少少,因為gpu block 一來又唔平, 2來卡我就換得最快既.... 不過我都有諗過個排轉到360 簿排.... 而家諗住買左個case 先, 之後就開始諗下要搵d 散件

TOP

本帖最後由 BEGD 於 2011-4-28 14:44 編輯

回復 5# computerman2

360排淨係夠你cpu加板full block, 而且最好厚排
但風要後入前出, 前入後出會高溫好多

我隻x2000f 一個420排抽出只係勉強夠cpu加gpu

TOP

回復 1# computerman2


360足夠〜我隻X2000 CPU+南北橋+MOS+VGA 冷頭都係用360+140厚排

TOP

回復  computerman2


360足夠〜我隻X2000 CPU+南北橋+MOS+VGA 冷頭都係用360+140厚排 ...
silaoye47 發表於 2011-5-1 19:29



用咩VGA 同 CPU 先, 以前既年代同而家唔可以混埋一談

TOP

本帖最後由 davideminem 於 2011-5-6 02:41 編輯

根本用依個機case上watercool, 就向Diy同難度既挑戰

D5可以用XSPC既一體化水箱, 可以減小左你打算用果個高身水箱所佔既位置.

一個360+120/140, 去推曬MB blocks and cpu blocks唔超都應該夠既, anyway 唔知你會超都幾勁.

我自己覺得, 你用得依個價買依個CASE, 好似係度玩緊自己.

TOP

根本用依個機case上watercool, 就向Diy同難度既挑戰

D5可以用XSPC既一體化水箱, 可以減小左你打算用果個高 ...
davideminem 發表於 2011-5-6 02:36



  係ar, 有ching 已經提點左我喇, 所以我都放棄左用依個case, 因為我屋企環境問題,case 又唔可以太大過, 我都係睇左款同size 之後先諗下點放d 水冷野入去,不過依個case 我知道係唔得架喇 多謝ching 既意見

TOP