computerman2 當前離線
吹水佬一名
特級會員
jaywalker99 當前離線
進階會員
TOP
回復 computerman2 420會隊上CD Rom 個一層 如果吾用 CDrom 可以一個DDC18w 連水遵一次過收埋係C ... jaywalker99 發表於 2011-4-28 12:35
BEGD 當前離線
淨係行cpu嘅話, 其實一個360夠晒 後面個個14cm扇位放唔到140排, 要加個轉架轉做120排 可以諗下一隻360薄排 ... BEGD 發表於 2011-4-28 13:26
silaoye47 當前離線
中級會員
回復 computerman2 360足夠〜我隻X2000 CPU+南北橋+MOS+VGA 冷頭都係用360+140厚排 ... silaoye47 發表於 2011-5-1 19:29
davideminem 當前離線
不得了
根本用依個機case上watercool, 就向Diy同難度既挑戰 D5可以用XSPC既一體化水箱, 可以減小左你打算用果個高 ... davideminem 發表於 2011-5-6 02:36