你地打工會唔會比source code 人?

有D opensource module 我自己獨家update/debug/redevelop, 但係打工你地會唔會比人, 比左人炒左會好蝕底.

你打工時所寫的任何野, 版權都係屬於公司

TOP

本帖最後由 68on 於 2014-1-23 19:28 編輯

回復 2# garrodran99

我講我自己在家寫O個D

TOP

其實你比人人地都未必用,應該係用左你先追究。
你個 opensource 冇人知冇人用完全冇價值,但如果你開放比人用一多人用左到而且用左係 production 到 如果係商業價值高你就發啦

TOP

回復 4# franklee006

點賺錢?

TOP

回復  franklee006

點賺錢?
68on 發表於 2014-1-23 19:55



    你唔比人就一定冇機會,你開放就有機會比人用,有人用你就有機會追究

TOP

抄咗open-source改咗做close-source,知唔知甚麼叫做GPL(General Public License)? 可能原告變被告

TOP

本帖最後由 watkower 於 2014-1-23 21:10 編輯

唔係用左opensource (GPL) 要交番D Source Code出黎咩

你用過改過再交貨就自動變左GPL

TOP

樓主講緊乜, 又話打工又話屋企寫
自己睇下自己份contract la

TOP

講GPL的話, 我可以唔比O固part source, 咁個網就O個part 的功能. 有D 自家野, 都係唔會拱手比人.

TOP