初嘗C2Q [更新4.5GHz在#12,外頻480在#53]

本帖最後由 freedom01 於 2010-11-3 07:28 編輯

繼之前入左粒XEON ES後
又心郁郁想玩四核心
最終撒旦戰勝耶穌
走左上去華強買粒玩下
上機測試[原設定333x9]

加電壓小超到4.07[370x11]

最後試超到4.4GHz[400x11]

因唔想咁快玩死粒U
所以試完4.4之後
降番到4.07長行

ching 請問幾多錢? 我都有興趣

TOP

回復 1# freedom01
電到咁激呀...

TOP

回復 2# kftong

標價千四人仔
我拎粒U上去補錢換

TOP

回復 3# love19901109

呢粒未算激
不過唔加電上唔到400

TOP

回復  love19901109

呢粒未算激
不過唔加電上唔到400
freedom01 發表於 2010-10-30 08:49


最近發現775 外頻同PCIE係有關的,可以試下,但係太高會好易死板,琴日死左一塊, PCI-E去到118

TOP

回復 6# hang05

我pcie set102
唔敢上咁高

死了果塊板
是否C兄開post風冷直入5GHz果塊

TOP

回復  hang05

我pcie set102
唔敢上咁高

死了果塊板
是否C兄開post風冷直入5GHz果塊 ...
freedom01 發表於 2010-10-30 08:55

yes , 5Ghz直入之後reboot 開左機之後卡住左之後就死左
換左3粒U清bios 多次都係咁,死板機會估大多數

TOP

回復 8# hang05

好可惜

你果粒是否P4 63x

TOP

回復  hang05

好可惜

你果粒是否P4 63x
freedom01 發表於 2010-10-30 09:01



    已開部份估 , ys

TOP