本帖最後由 psr1 於 2015-8-5 22:10 編輯
各位師兄, 小弟未買過電視盒, 睇左幾日呢度, 叫做有少少認識. 但POST太多. 咁不如直接請教大家
想請教下, 其實咩機岩我用?
電視無4K, 得1080P (可見將來唔會換)
無HIFI無AMP無SOUNDBAR無喇叭. (未有計劃買)
寬頻得100M, 駁盒要行WIFI, router N150 雙頻. 距離非常近
睇直播, 點播,
裝sopcast, acestream 之類
TVAPP 得唔得? 得的話都想睇下
打機? 無認識, 係咪可裝模擬器?
本來睇到 CS918 PLUS 好似幾好
但其實我係唔係唔洗用咁貴機?
100人仔的RK3128 1G+8G 我夠唔夠用?
係咪打唔到機?
仲有咩要注意?
唔該各位. |