[測試] 邊到多貴價gaming滑鼠試?

請問邊到多貴價gaming滑鼠試?
黃金大多數都只係logitech

福仁商場二樓,地獄道
去睇下

TOP

福仁商場二樓,地獄道
去睇下
kin9516 發表於 5-6-2014 19:38


無理由, 黃金都有Razer, CM Storm, SS 等... 行過見到過, 但唔記得邊間

地獄都算多款... 新高登都有...

集中D的話, 是LINKE吧... 另外灣電2/F都幾多的

TOP

回覆 3# raisin


    灣仔間好野冇左喇
(唔係Logi + Raza 個間)

TOP

其實正都會唔會比你試?我見佢有放ss demo出黎

TOP

回覆  raisin


    灣仔間好野冇左喇
(唔係Logi + Raza 個間)
wayneho000 發表於 2014-6-6 15:42


你指二樓果間? 我見佢轉左賣其他野....

不過二樓一樣有steelseries,早幾日買左隻RAW,一樓上電梯對正間大鋪都有gaming mouse 賣

TOP

本帖最後由 wayneho000 於 2014-6-6 18:23 編輯

回覆 6# looking4mp3

yes,  2 樓望牆個間 New Task
因為同個 sales/boss 有傾有講, 價錢有得傾
聲都唔聲就唔知去左邊
好 sad

TOP

回覆  looking4mp3

yes,  2 樓望牆個間 New Task
因為同個 sales/boss 有傾有講, 價錢有得傾
聲都唔聲就 ...
wayneho000 發表於 6-6-2014 18:15


so sad...
仲諗住今日上灣電望下...

(不過都會照上... 睇下變咗乜)

TOP

回復 7 #wayneho000

轉左另一邊  佢地搬左去大d鋪 面  還在

機械鍵盤 滑鼠

TOP

比我就會去linke 同 地獄道試 始終比我感覺係專業D

TOP