PCI/PCI-E/AGP 防塵塞

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

可有巴打用開?D膠易唔易熔,及呢d o野到底有幾大效用,抑或其實阻唔到好多塵入去?
諗緊好唔好要埋ra ...
靜止 發表於 2014-6-4 01:29



    應該有用.
我有用, 不過係usb, ieee1394, sound card, lan等地方有用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我最近先塞usb,因為經一段時間,尤其前置usb port入哂塵巴打見唔見有CF 卡插槽o既防塵塞?
至於機 ...
靜止 發表於 2014-6-4 22:43



    好似無cf
我係買orico既套裝, 似矽膠

TOP

應該有用, 正常唔會熔, 如果熔既話, 機箱既溫度熱到著火啦...
塞左落PCI-E 入面, 又唔過電, 最多咪好多熱風吹住, 點會熔?

TOP

如其用塞,不如用蓋啦,TAOBAO都好似有

TOP