wl 當前離線
狗雄本色
進階會員
XABI 當前離線
TOP
MACfinity 當前離線
原帖由 wl 於 2009-3-29 12:47 發表 大超班......四戰全win 成12 分 第二, 三既 冰島同蘇格蘭都係得果四分....... 點可能追到...
~狄雲~ 當前離線
xyz
中級會員
原帖由 MACfinity 於 2009-3-29 05:03 PM 發表 看來會是首支出線的歐洲球隊了, 不過荷蘭次次外圍賽也是輕鬆過關的。
player23 當前離線
原帖由 XABI 於 2009-3-29 13:45 發表 冰島如果有當年top fit既古裝人仲有睇頭既,依家 葡萄牙果組先好睇 隨時出唔到線
原帖由 ~狄雲~ 於 2009-3-29 20:19 發表 以前個幾次外圍賽 野野抽中top fit的捷克 邊有得輕鬆
ruudwai 當前離線