hk11 當前離線
進階會員
ckyuen2 當前離線
ck testing
TOP
見屋企lan線電線疑似一齊行 睇有無師傅夠能力攝條lan線落去就唔使鑿 而家有啲幼lan線應該仲易走 好似寬頻仔 ... ckyuen2 發表於 2022-7-16 12:47
Kin_2012 當前在線
上網做過功課 上手已經有裝修(木地板) 係咪係地下鑿坑藏燈喉的做法比較好? 因為我諗住會起哂啲木地板鋪磚 ... hk11 發表於 2022-7-16 12:41
raylee 當前離線
視乎位置同走綫, 同埋係唔係全屋地都重做。 如果地台本身唔深, 藏喉之後要加高, 咁要其他野配合。 ... Kin_2012 發表於 2022-7-16 13:15
naomi 當前離線
『ファイナルファンタジーXIV』 ...
特級會員
madebyp90 當前離線
做木地板本身就要釘木方底 加埋木地板本身厚度 如果你跟反而家地面高度 根本唔使作坑就擺到條喉 ... naomi 發表於 2022-7-16 14:28
唔好亂講 香港地係放膠係底 madebyp90 發表於 2022-7-16 14:34
Tom_jerry 當前離線
做木地板本身就要釘木方底 加埋木地板本身厚度 如果你跟反而家地面高度 根本唔使作坑就擺到條喉 ... naomi 發表於 2022-7-16 06:28