上手業主無做暗喉入房 想問鑿坑藏燈喉拉lan線要留意的地方

上網做過功課 上手已經有裝修(木地板) 係咪係地下鑿坑藏燈喉的做法比較好?
因為我諗住會起哂啲木地板鋪磚 順便係地下鑿坑做多條喉係入兩間房(查過裝寬頻係tv面板第一個位出fibre)

本帖最後由 ckyuen2 於 2022-7-16 12:50 編輯

見屋企lan線電線疑似一齊行
睇有無師傅夠能力攝條lan線落去就唔使鑿
而家有啲幼lan線應該仲易走
好似寬頻仔走光纖咁

同埋唔知啱唔啱例

TOP

見屋企lan線電線疑似一齊行
睇有無師傅夠能力攝條lan線落去就唔使鑿
而家有啲幼lan線應該仲易走
好似寬頻仔 ...
ckyuen2 發表於 2022-7-16 12:47



    之前睇過上手應該係用wifi mesh果類 無整lan線入房
同埋我已經用緊10G cat7線應該好難用原有電線喉入房
如果第日行哂光口 唔用lan線 到時又要搞一大輪
所以做條獨立喉入房應該係最好的選擇

TOP

本帖最後由 Kin_2012 於 2022-7-16 13:18 編輯
上網做過功課 上手已經有裝修(木地板) 係咪係地下鑿坑藏燈喉的做法比較好?
因為我諗住會起哂啲木地板鋪磚  ...
hk11 發表於 2022-7-16 12:41



視乎位置同走綫, 同埋係唔係全屋地都重做。

如果地台本身唔深, 藏喉之後要加高, 咁要其他野配合。

TOP

本帖最後由 raylee 於 2022-7-16 13:47 編輯

廳房鋪磚唔起哂舊木地板, 直接鋪磚是另一選擇, 因廳房應不會浸水, 不過要度下門底罅夠唔夠, 如門要換更順便

TOP

本帖最後由 hk11 於 2022-7-16 14:11 編輯
視乎位置同走綫, 同埋係唔係全屋地都重做。

如果地台本身唔深, 藏喉之後要加高, 咁要其他野配合。 ...
Kin_2012 發表於 2022-7-16 13:15



    係啊 全屋木地板都起哂
二手居屋黎 地台鑿坑應該ok?

回覆 5# raylee


    木地板會起碼 因為係舊屋就係木地板 真係缺點多多

TOP

做木地板本身就要釘木方底
加埋木地板本身厚度
如果你跟反而家地面高度
根本唔使作坑就擺到條喉

TOP

做木地板本身就要釘木方底
加埋木地板本身厚度
如果你跟反而家地面高度
根本唔使作坑就擺到條喉 ...
naomi 發表於 2022-7-16 14:28



    唔好亂講
香港地係放膠係底

TOP

唔好亂講
香港地係放膠係底
madebyp90 發表於 2022-7-16 14:34


等樓主拆開後影幅相嚟睇下咪知囉
現階段大家都係亂講

TOP

做木地板本身就要釘木方底
加埋木地板本身厚度
如果你跟反而家地面高度
根本唔使作坑就擺到條喉 ...
naomi 發表於 2022-7-16 06:28

柚木地板會係瀝青底。橡木/楓木等先用一塊夾板放在地上,底板下再鋪一層膠布。

HK應該好少會用木方底

TOP