本帖最後由 acog 於 2011-5-21 05:05 編輯
係epc 算第一次post 水冷上機~~ 算新手...啦
Info:
PC 料 : 普通 i7 2600, GTX 560ti + 8800GTS, 冇乜特別
水道 : D5 -> blackice 240 -> Koolance 360 -> blackIce Xflow 120 -> Heatkiller 560 -> DD 8800 -> TT 流速+温度計
喉管 : 全程 4分
使用水冷原因 : 靜
制作時間 : 等料一个月, 攪左一个月 共兩個零月
背景 :
呢次係我細佬部機第三次upgrade 同第四次轉水冷系統...
第一代@ 2006年, PD805 用oc蕉蕉代理東遠 block
第二代@ 2007年, E6600 用 經典KKfai CPU block + 10mm QF
第三代@ 2009年, E6600 用Enzoc, DD8800 VGA block 轉 4分喉
第四代@ 現家, i7 2600 用koolance...etc 4分喉, 特點係用 Koolance 密封快插, 可完全將底板 及 冷排+pump 分體
- 預備篇
- 机箱翻新篇
- 去漆水篇
- 上水篇
p.s.
老實一句我不太post "開箱文" 覺得買返黎又唔上機好似好浪費..
所以習慣上都裝晒先post... 所以我係幾無聲無息咁出post  |