好眼訓Zzz~~~不過都要放毒 XD

好眼訓Zzz

不過要毒下大家















又多又重仲要分貨

你班友仔快D請我飲茶

訓ZZzzzzzzzz

本帖最後由 HKDMC 於 2011-5-17 00:36 編輯

物主請快速上水


記得請我飲茶

TOP

有勞ching了。
好多寶物。

TOP

注意

有些item送到來時包裝爛了少許

不便之處,敬請原諒

TOP

我哋比機會你放毒,應該你請啦!

TOP

我哋比機會你放毒,應該你請啦!
ken125111 發表於 2011-5-17 00:44



    看來我吃力不討好

TOP

你地班友仔有冇人性架,成日放毒,我都就黎中毒啦

TOP

看來我吃力不討好
HKDMC 發表於 17/5/2011 00:48



    錫你都來不及啦

TOP

你地班友仔有冇人性架,成日放毒,我都就黎中毒啦
rex_lyl_lkyamb 發表於 17/5/2011 00:52



    我哋先係受害者呀

TOP

C主你中毒太深:funk:

TOP