[圖片] 好朦朧的機場掠影(能見度=0)

本帖最後由 alexngai 於 2011-8-27 20:30 編輯

這幾天能見度嚴重低,破壞了我跑道尾影日落的計劃。
不過既然去了機場送機,還是拍幾張吧(車費好貴)。

1. 機場警察
320270_10150296100900606_789280605_7757573_160147_n.jpg

2. 機場特警
309380_10150296100945606_789280605_7757574_6675126_n.jpg

3. SkyDeck上的機場全景(學生門票$7.5,成人$15,在航空探知館買票)
315085_10150296102050606_789280605_7757587_4846235_n.jpg

4. 後製移軸效果
316575_10150296101100606_789280605_7757578_4322473_n.jpg

5. 機械人Nikon一號
314545_10150296101045606_789280605_7757577_7479229_n.jpg

6. 天台上只有我和這位CHing
(被他發現我偷拍他了,還好我帶著太陽眼鏡
DSC_0129.JPG

7.  回來途中在SSP逛了下
313680_10150296101220606_789280605_7757582_3945991_n.jpg

8. 年紀輕輕卻要到高登幫補家計
DSC_0197.JPG

Bonus:
昨天實在太大煙/霧,影出來的飛機相都白茫茫一片。
這卻讓我意外發現原來“降亮度、加對比度”能有效令照片更清晰。
(只調對比度的話會令照片過曝)

處理前:
DSC_0154.JPG

處理後:
228950_10150296101120606_789280605_7757579_4191361_n.jpg

謝謝觀賞。

本帖最後由 chiushing01 於 2011-8-27 20:34 編輯

GOOD.....今日本來都出去影, 但見到咁既天色都打消左念頭
第8幅雖有中文解釋, 但仍表達不清楚, 唔明個細路做緊乜, 枱面物件我諗要清楚少少

TOP

依幾日天色真係唔得,但係我今日都出左去影相

TOP

由高處望落玩具車更過癮

TOP


跟一張低能見度抄相

TOP

由高處望落玩具車更過癮
chantaktim0 發表於 2011-8-27 20:44



    kevin兄同一景呢張唔錯架 http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1589201

TOP

請問由跑道尾點上SKYDECK?

TOP

回復 7# totoki


    要搭車去返客運大樓, 再行過去對面2號客大樓(有指示牌), 跟住一直搭扶手電梯上到頂咁滯就見到戲院, 喺果度買飛會有人帶你上去

TOP

我上幾個星期有去. SKYDECK個VIEW唔錯. 影到日落.

TOP

請問由跑道尾點上SKYDECK?
totoki 發表於 2011-8-27 20:53



好易去, 我白痴都識去, 相信難你唔到, 在二號客運大樓, 上扶手電梯, 雞那咁大隻字寫住SKYDECK就係架啦.

http://www.mclcinema.com/adc/skydeck.aspx

http://www.mclcinema.com/adc/map.aspx

TOP