新手~ 想問殺菌

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

咁岩見到人問野,提到殺菌
想問係咪可以買d 水液加落去水冷液到殺菌..
同埋需唔需要成日打理set 水冷?

thx ...
alexfok 發表於 2011-7-20 00:37


我未聽過~

TOP

水冷液本身就唔易生細菌, 而且經常流動, 無必要特登殺菌

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

純銀條可以~~~~~~~~

TOP

本帖最後由 apple_100 於 2011-7-20 12:00 編輯

回復 4# O人


想同你講得果4,50度邊殺得死細菌

TOP

堅持要殺菌的話, 加uvc紫外燈照住d水就可以了

TOP

回復  O人


想同你講得果4,50度邊殺得死細菌
apple_100 發表於 2011-7-20 11:59


Agree ,  warm water d菌先最 high

TOP

回復 7# Method

加了UVC都會有菌
最好係使用10個月到大掃除1次

TOP

回復 8# CorsairX


    要得閒拎張580FULL LOAD下
加到80度殺下菌

TOP