whatsapp ???

個手機plan無得上網用唔用到呢? any charges?

用到!WiFi

TOP

用到!WiFi
doger 發表於 2011-5-10 23:35


wifi 都無呀

TOP

個手機plan無得上網用唔用到呢? any charges?
kenanet 發表於 2011-5-10 23:33


上唔到網 = 冇用

TOP

wifi 都無呀
kenanet 發表於 2011-5-10 23:42


咁無辦法~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

if WhatsApp can run at ipad will be better...

TOP