kenanet 當前離線
進階會員
doger 當前離線
中級會員
TOP
用到!WiFi doger 發表於 2011-5-10 23:35
otisshan 當前離線
個手機plan無得上網用唔用到呢? any charges? kenanet 發表於 2011-5-10 23:33
hkepcover 當前離線
wifi 都無呀 kenanet 發表於 2011-5-10 23:42
galaxy_s2 當前離線
Banned
adamlee 當前離線