[圖片] ~~熱熱熱~西貢海下灣~~

真係曬到跳舞>~<

#1

#2

#3

#4

#5

#6

#7

#8

#9

#10

#11

#12


~完~
謝謝收看

我要CHing既跳舞相
呢兩日D雲真係好神奇。

TOP

好靚

TOP

求教,第#5點影?想要個清澈感。快門<1/100加上細光圈嗎?

TOP

求教,第#5點影?想要個清澈感。快門
ntony 發表於 21-8-2011 06:12 PM


加偏光鏡

TOP

加偏光鏡
mig33 發表於 2011-8-21 18:22



明白!Thanks!

TOP

本帖最後由 Hidex 於 2011-8-21 19:41 編輯

藍天白雲, 水清, 係唔知沙幼唔幼, 正到爆, 多謝師兄靚圖 !! ~~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我要CHing既跳舞相
呢兩日D雲真係好神奇。
alexngai 發表於 2011-8-21 15:04



哈哈~~~好遺憾冇影到~XD
係呀~~~D雲真係好神奇~一個地方可以見到好幾種雲彩

TOP

好靚
Athlon 發表於 2011-8-21 15:32


多謝 ~其實係個景真係靚姐~~

TOP