今日換咗隻"艾路貓"

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

i34u 發表於 2014-6-9 11:58


日本先有ga?

TOP

No, 係尖咀,同靚姐姐換嘅。

TOP

回覆 1# i34u


    我買左2件3
有兩隻豬 仲要同款
不過幾靚~

棕色個隻豬

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 i34u 於 2014-6-9 16:12 編輯

回覆 4# a886



棕色豬 very good ar

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 5# yupikachu

大量! 今日去到個攤位,睇都無人睇!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP