想玩水冷,用咩機箱好呢??

想玩水冷,用咩機箱好呢???其實冷排裝出面有雨,三把風扇.其實會唔會好多塵同好嘈呢???装在機箱入面會唔會好o的...C HING 有咩建議呢???

C HING 麻煩俾埋list 同 price 呀thanks

TOP

C HING 麻煩俾埋list 同 price 呀thanks
wiselycelica 發表於 2011-8-29 16:54

不如先講下你既budget 有幾多

TOP

C HING 大約$1000 做唔做到呀?thanks

TOP

C HING 大約$1000 做唔做到呀?thanks
wiselycelica 發表於 2011-8-29 17:14

試下搵隻HAF932或者收隻二手HAF-X
當年我買HAF932都係HK$999
個頂/底可以放1隻360厚排
夠你玩CPU+底板

TOP

回復 5# kimball


    C HING 我己家用緊聯力PC7 其實鋁既CASE 會唔會有o的装到水冷架.thx ching

TOP

C HING 我己家用緊聯力PC7 其實鋁既CASE 會唔會有o的装到水冷架.thx ching

TOP

C HING 我己家用緊聯力PC7 其實鋁既CASE 會唔會有o的装到水冷架.thx ching
wiselycelica 發表於 2011-8-29 17:56

PC7 開頂可以放到1隻240厚排

TOP

回復 8# kimball


    C HING 有無相可以教我點開呀

TOP

C HING 有無相可以教我點開呀

TOP