winstercafe 當前離線
中級會員
偉偉偉 當前離線
進階會員
TOP
badpkhk 當前離線
JOEGO發 當前離線
DNLM
其實我好想整走晒D網孔去~ 等D風扇少D風切聲~ 不過市面好似無得買現成~ 要自己介晒丙磨都幾係野~! ... badpkhk 發表於 2014-2-5 14:12
BEpsilon 當前離線
紅豆湯圓 當前離線
Banned
我都換左呢隻 ,其實個網真係會擋出風 ,不過咩都唔用又怕滑鼠線之類會捲入去 紅豆湯圓 發表於 2014-2-6 04:17