[風扇] 風扇放機箱外面

呢隻風扇厚身, 放嚮機箱尾, 感覺好多風係被個網頂住反彈, 感覺會令到機箱會有亂流, 所以放出黎, 感覺上出風會多左, 不過溫度就其實差唔多
2014-02-04 20.35.22.jpg 117289_1.jpg

回復 1# winstercafe


    自己覺得OK就可以!!

TOP

奇在好似冇人咁做,我部機唔怕俾手痕友整到,我亦都覺得咁會比較少亂流,但係唔知自己有冇咩其他野唸漏

TOP

其實我好想整走晒D網孔去~
等D風扇少D風切聲~
不過市面好似無得買現成~
要自己介晒丙磨都幾係野~!

TOP

其實我好想整走晒D網孔去~
等D風扇少D風切聲~
不過市面好似無得買現成~
要自己介晒丙磨都幾係野~! ...
badpkhk 發表於 2014-2-5 14:12


HOLE SAW幫唔幫到你?

TOP

回復 1# winstercafe
我都係用 120 x 38 來抽出,不過放機箱入面。
個網係下面那類,包唔太阻風:
fangrill.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 5# JOEGO發


    唔知得唔得啦~係咪應該鑽木多!?
一定好多火花~~~

TOP

我都換左呢隻 ,其實個網真係會擋出風 ,不過咩都唔用又怕滑鼠線之類會捲入去
紅豆湯圓 發表於 2014-2-6 04:17

捲線入去就應該唔會,不過為安全都係有好過無。有養貓的就一定要加。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP