3台 4g 慢左

好多時上網好慢

sosim累事

TOP

月費 plan 都慢 仲有兩年約

TOP

月費 plan 都慢 仲有兩年約
Siu0218 發表於 2023-5-20 05:52

升5G爽YY

TOP

因為租左太多出去?

TOP

升5G爽YY
Tom_jerry 發表於 2023-5-20 14:04

岩, 一D 無左B1 地方收到N1

via HKEPC Reader for Android

TOP

岩, 一D 無左B1 地方收到N1

via HKEPC Reader for Android
pikpikpik 發表於 2023-5-20 20:32


記得之前佢B1/N1好似行左DSS sharing,
而家唔再行,定我記錯左?

TOP

+1  屯馬綫好難上網 sosim

via HKEPC Reader for Android

TOP

5G一樣咁慢

TOP

去到2024年3HK要嘔晒成段band 7到時仲大鑊

TOP