3ldk 當前離線
進階會員
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
想搵支大圈35mm餅乾鏡 暫時搵到最大F2.8 係咪已經搵唔到再大的了? 3ldk 發表於 2015-11-29 17:03
TOP
先搵鏡, 再搵機 3ldk 發表於 2015-11-29 17:23
evil666 當前離線
中級會員
pc1668 當前離線
特級會員
必思 當前離線
Panasonic 20mm/1.7 必思 發表於 2015-12-1 14:47
raisin 當前離線
yws 當前離線
∞