gn01934130 當前離線
中級會員
leungwaiyin 當前離線
如題.... H100想轉行水冷.. 因為張590好熱-___- 另外如果要轉水冷.. 想問一下邊到有呢水冷既野買? 同埋計 ... gn01934130 發表於 2011-10-10 18:49
TOP
起馬480,唔超都係甘話,超埋要加多個240 5K差唔多啦 leungwaiyin 發表於 2011-10-10 18:50
zaisa123 當前離線
samtch 當前離線
進階會員
回復 gn01934130 根據外國BLOCK REVIEW..最平靚正係XSPC samtch 發表於 2011-10-10 19:53