iPad Air 先達偷跑!店員:多多貨,新機炒唔起!

http://www.eprice.com.hk/pad/talk/4469/46391/1/

這個星期大家最期待除了 Happy Friday 之外,也許就是新一代的 iPad Air 開賣了吧!在兩天前網上預訂極速被網友「秒殺」,遲了起床的網友一部都訂不到,網上流傳的回收價都比起定價高上 $1,000 。不過在開賣之一晚, Apple iPad Air 已經在先達偷跑。根據版主所見這次有大貨到港,炒家可能要損手離場了!

iPad Air 先達偷跑!店員:多多貨,新機炒唔起!

開賣之前到貨!先達店鋪番貨 100 部以上
老實說, iPad Air 率先在先達到貨是版主們始料不及的。在今晚大約 8 點半左右,版主們收到消息到達先達,發現已經有店鋪到貨了,場內有的黑/白色各種容量版本的 iPad Air ,從機身序號最尾 「ZP」我們可以確認這是港行的版本。根據店鋪負責人阿龍所說,這些貨是由 Apple 直接派出的,不過就算購買了都要等到明天 8 點才可以啟動 iPad Air ,所以大家也不必急在一時啊。至於價錢方面他們指出今次的 iPad Air 是炒唔起的,因為場內的貨量太多了,就以先風數碼為例就已經入貨 100 ~ 120 部,絕對足夠短期內的需求了,所以預計也可以用平手價入手的。

說到炒價方面,阿龍指出 4G LTE 的 iPad Air 情況會稍為好一點,有機會平手離場,而 64GB 和 128GB 版本的需求比預期中高,但在貨源充足的情況下要炒賣就真是比較難了,各位有訂機打算炒賣的網友就自己小心了。

iPad Air 先達偷跑!店員:多多貨,新機炒唔起!
▲根據機身序號和型號,可以見到番貨的是港行版的 iPad Air

iPad Air 先達偷跑!店員:多多貨,新機炒唔起!
▲這裡已經是接近 50 部 iPad Air 了,而且阿龍說貨仍然未番齊,他們第一天就已經有 100 ~ 120 部 iPad Air ,加上 iPad 的需求遠不及 iPhone ,炒唔炒得起就真是見仁見智了

但我頭先經過瘋X, 一樣有人係鐵馬排隊.

衫都話八點開賣(返工架, 試得機黎. 最慘又唔講有乜野PLAN, 到時先諗. 諗得黎都遲到啦).
不過中國咁大. 仲有地方好多人要.

好驚呀......百記個 D 有貨, 都要食骨......貨多都係冇用.

TOP

大貨已到

TOP

今次呢d應該唔係後門貨啦!?

TOP

好野! 抵呀

TOP

正呀 XD

posted by mobile

TOP

即係去先達已經有現貨賣??
正呀

TOP