我寧願ipad air 大部d

我寧願ipad air 厚返d ,重返d,來換取12,13 個鐘續航時間,有無人同我諗法一樣?

sorry, 不認同

TOP

咁點解唔長期吊尿袋?

TOP

我用量低,對iPad用開電量已好滿意。(每日只用到〜40%)
我諗有能力一日由100%起用到0%既人只係佔少數。

而嫌舊iPad重既人我估係佔大多數。

TOP

用緊the old ipad
我覺得電量仲好勁

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都係咁覺得

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

sorry唔認同

TOP

回復 3# Remy


    點解唔買mac

TOP