真係笑到噴飯!! 班炒家佬!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 leocoker 於 2013-11-2 09:14 編輯
其實昨日有機攞攞咪得ireserve, 最多咪唔去攞~ 冇LOSS架喎
AOS又可以CANCEL~ 邊洗跳~ : ...
fai420 發表於 2013-11-2 07:45


呢位CHING , 咩你唔知APPLE 玩1日PFS 咩??

仲未計班排隊係RESELLER 掃貨果批...

TOP

我 order 仲未 PFS.....

64gb LTE white... 邊到有現貨?

TOP

我 order 仲未 PFS.....

64gb LTE white... 邊到有現貨?
ywwong 發表於 2013-11-2 09:23


其實周街都有好多貨喇
你去到旺角 是但一間都有啦
冇咪另一間 又唔係遠
聽講百記好似貴幾舊

TOP

琴日ifc大把貨,1830 walkin去都買到64 4g

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

睇下幾時有人講:
「iPad Air炒唔起,蘋果已死」
「相信新的iPad mini也是同一命運」

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

因果

TOP