新手問題,買齊野之後

淨係聽過洗冷排同埋試水
請問步驟同埋做法應該要點做?

另外想問一問
測水溫,流量,控pump速,fan速等等果D應該買咩hardware?
好似最多人用Aquacomputer Aquaero 5 PRO USB Fan-Controller, Grafik-LCD?
Aquacomputer Poweradjust 2 USB - Ultra-Series,呢個又係咩黎,有咩用?
除左呢D仲需要咩?

可唔可以suggest 140mm 機箱fan 要紅色led,靜

本帖最後由 samtch 於 2012-1-21 21:27 編輯

洗冷排及試水是首要的,之後就可以上水,再慢慢微調系統了,如用什麼風扇的速度是自己可以接受的,改改水路看看怎達到最好的效能

測水溫,流量控泵,控風扇,最多人用的絕對不是Aquaero5 pro因為那個不便宜,最常見的是用lamptron的控制面版因為便宜

但以性能上的王者絕對是aquaero5
可以8路溫度輸入,5路風扇控速,主要還是controller的多功能

上幾個圖毒一下大家吧
AQUAERO5 CONTROLLER 1.jpg
AQUAERO5 CONTROLLER 3.jpg
AQUAERO5 CONTROLLER 2.jpg

另外簡單介紹一下吧,Poweradjust 2 Ultra 是一個軟控的風扇控制器,也可以對應流量計輸入用來控泵或風扇,提供最高25W,48W峰值的輸出,但由於POWERADJUST 2 只支援舊版軟件,沒有AQUASUITE 2012 那麼好用,但由於軟件發展得比較久..有DATALOG功能...2012啊..你何時才有DATALOG啊..(lol)
Poweradjust2 interface.jpg

TOP

洗冷排及試水是首要的,之後就可以上水,再慢慢微調系統了,如用什麼風扇的速度是自己可以接受的,改改水路看看 ...
samtch 發表於 2012-1-21 16:37

請問有冇洗冷排同試水既步驟可以學下?

TOP

本帖最後由 samtch 於 2012-1-21 17:00 編輯

回復 3# aba010


    youtube大把..
   please check pm for more
http://www.youtube.com/watch?v=W6qpkigby5w

TOP

回復 1# aba010

你小心D呀 呢個SAM C兄好毒架
我本來諗往2~3千玩下己家要5千幾

TOP

本帖最後由 samtch 於 2012-1-21 19:18 編輯

回復 5# melody20541


   關我叉事...向來很中肯的說...看我的圖片就知了,都是很實用的東西..頂多都係引下未玩過既人...

   同HKDXX...和那個DAVIDEXXX...都是高端貴野..冇得比

TOP

本帖最後由 melody20541 於 2012-1-21 19:49 編輯

回復 6# samtch
講下姐 C兄 唔信你 就唔會跟你出啦
(P.S 我D野到晒如果砌唔掂 記得幫下我 )

TOP

回復 6# samtch


  actually... key point is HKEPC di Ching hai  好毒.. *hide*

TOP

回復  melody20541


   關我叉事...向來很中肯的說...看我的圖片就知了,都是很實用的東西..頂多都係引下 ...
samtch 發表於 2012-1-21 19:13


放假都要放圖毒人,你就唔岩啦

TOP

回復 9# davideminem

係..我錯晒C兄努力出下野毒下我

TOP