leewe 當前離線
進階會員
wilwong829 當前離線
中級會員
TOP
kofz 當前離線
特級會員
想問吓其實點樣登記? 如果用app版係唔係可以裝好多部機,只係唔可以同時睇? ... wilwong829 發表於 2016-3-18 21:29
booon22 當前離線
初級會員
小明~ 當前離線
bbbear 當前離線
bbbear
發覺 有D 台 ,好似 美亞電影台 睇吾到 leewe 發表於 2016-3-18 20:21
用 apps 版 咁咪出唔到 4K? 仲有係 LeEco 個盒子用個 remote 有冇問題? bbbear 發表於 2016-3-19 07:48
無線 8x, 9X d 台可以睇到嗎 ? booon22 發表於 2016-3-18 23:10