盒子有冇可能變wii模擬器

盒子有冇可能變wii模擬器

你想得太神吧?電腦i7 960以上先行到1080p順, 一部盒仔點模擬?過多10年先

TOP

只有 APPLE TV 做得到,佢個 REMOTE 係體感

TOP

回覆 3# chue


    我有wiiremote

TOP

回覆 2# etet


    暫時最勁只玩到ps?
dreamcast得唔得

TOP

裝小雞模擬器,玩到PS 1, DC, PSP, 街機
以DC計,3D game 畫面靚過用DC主機,可能有優化

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 6# gorgeous


    小雞有DC!?!?!?
但小雞係咪用唔到非官方手制?

TOP

回覆  gorgeous


    小雞有DC!?!?!?
但小雞係咪用唔到非官方手制?
kenwong82 發表於 2016-3-11 22:22

部份得,部份唔得

官方就百份百兼容

TOP

大部份都用到,淘寶最cheap $50既藍牙掣可以,PS3 Hori大掣都可以
真係無手掣,用電話做手掣都可以

回覆  gorgeous


    小雞有DC!?!?!?
但小雞係咪用唔到非官方手制?
kenwong82 發表於 2016-3-11 22:22

TOP