felixku 當前離線
進階會員
chenathcx 當前離線
中級會員
TOP
唔包蛇皮網的? chenathcx 發表於 2012-3-21 18:17
回復 felixku 哦, 可以用排線, 幾條(痴)住果D, 如果唔係多線易亂 chenathcx 發表於 2012-3-21 20:43
回復 felixku 好多線.... chenathcx 發表於 2012-3-21 21:02
回復 felixku 小4pin母頭邊度買的? 每次都要淘寶好唔方便 chenathcx 發表於 2012-3-21 21:11