山寨版PWM一分三線

話說朋友上水冷之後,同我講ASAKA嘅PWM一出三好用,好多人都知PWM會比較靜,適合水冷用,又唔使買控速,卡是今日幫朋友出機順便入手..

IMG_0146.jpg

哦,原來只係俾PWM扇用,不過唔緊要,我用白蝠啱哂

IMG_0147.jpg

不過開咗之後覺得線太長,而且啲配色唔啱我 ,所以就山寨一條自己用

IMG_0148.jpg

半個鐘唔使完成,順手試試有無電到先

IMG_0150.jpg

唔包蛇皮網的?

TOP

唔包蛇皮網的?
chenathcx 發表於 2012-3-21 18:17


線太複雜,包線反而無咁好睇,而且收係機箱後面都睇唔到..

TOP

回復 3# felixku


    哦, 可以用排線, 幾條(痴)住果D, 如果唔係多線易亂

TOP

回復  felixku


    哦, 可以用排線, 幾條(痴)住果D, 如果唔係多線易亂
chenathcx 發表於 2012-3-21 20:43


哦,到時上機就會攪..

IMG_0132.jpg

TOP

回復 5# felixku


    好多線....

TOP

回復  felixku


    好多線....
chenathcx 發表於 2012-3-21 21:02


其實唔算多,只不過包完網就覺得好多咁..

TOP

回復 7# felixku


    小4pin母頭邊度買的?
每次都要淘寶好唔方便

TOP

回復  felixku


    小4pin母頭邊度買的?
每次都要淘寶好唔方便
chenathcx 發表於 2012-3-21 21:11


我都係淘寶買,一般我一野買多,因為分開買唔方便,所以屋企好多存貨..

TOP

回復 9# felixku


    都係清風mod買的?

TOP