請問有冇C兄 玩過油冷 (用油代替水 不是浸油)

有冇C兄可以分享下 搵左好多都係浸油

本帖最後由 samtch 於 2012-3-2 21:16 編輯

回復 1# melody20541


    我意見是油太稠了,水阻很大, 流量會不夠,把泵壓加大其實零件會要唔住..

唔知岩唔岩...有錯可以插..

TOP

回復  melody20541


    我意見是油太稠了,水阻很大, 流量會不夠,把泵壓加大其實零件會要唔住..

唔知岩 ...
samtch 發表於 2012-3-2 21:07


如果用D好似水咁既油 雙D5 流量可以解決?? 咁有咩零件會頂唔住

TOP

基本上用油代水 會比 直接用水差左~
因為 油既比熱容  比起 水好似  低一倍
咁樣既話姐係代表  水吸熱 上升1度  果時  油就 升2度  咁樣做唔到 想要既控溫效果 0.0

TOP

基本上用油代水 會比 直接用水差左~
因為 油既比熱容  比起 水好似  低一倍
咁樣既話姐係代表  水吸熱 上升 ...
zaisa123 發表於 2012-3-2 21:17


油唔係吸熱量大D架咩
水吸熱快散熱快 定油快?

TOP

回復 2# samtch


   水好似係有HYDROGEN BOND...中六好似學過..

TOP

原來呢到D C兄個個都係物理王...
岩岩睇左水比熱容4200 油2000
原因就係HYDROGEN BOND
C兄勁呀!!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 8# ds9flo

比熱容 既關係水已經係可以講係最好 升溫慢但降溫都慢 油升得快降得快
所以用大水箱 係有幫助架 多D水 水溫就升慢D

TOP

油熱左既話好似水流得咁快嫁喎~~
平時煮飯果陣見到D油好似水咁~~幾多度先可以咁又唔係好清楚(不過至少唔係你開機果陣可以流咁快)
不過用黎做油冷可能

TOP