隻SNT ST-1040SS爆左2個TRAY

隻SNT ST-1040SS爆左2個TRAY
圖中左邊個款...隻SNT 爆左2個TRAY,  唔知邊度有得配番呢?




請告知,,,

Thanks

本帖最後由 skgchan 於 2013-9-10 15:23 編輯

我也前後爆了雨個,在智博訂過,第一次$80,第二次$100,
不知現在能不能訂及多少錢?不過,這個設計真是no good,
十分易爆。

我問過台灣原廠,冇反應

TOP

衣隻設計有問題好易爆,我都爆左個
所以都轉左用右邊果隻

TOP

我也前後爆了雨個,在智博訂過,第一次$80,第二次$100,
不知現在能不能訂及多少錢?不過,這個設計真是no ...
skgchan 發表於 2013-9-10 15:21


唔知有沒有其他牌子的TRAY 可以用到落去呢?
100 元訂一個好易爆的TRAY, 真係好唔化算...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

衣隻設計有問題好易爆,我都爆左個
所以都轉左用右邊果隻
muyo 發表於 2013-9-10 16:25


Ching, 想問下係唔係呢款比較耐用D. 謝謝
http://www.snt.com.tw/index.php? ... 5&product_id=79

TOP

之前用 ICY DOCK
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1535265
而家放左係度無用

TOP

本帖最後由 muyo 於 2013-9-13 19:23 編輯
Ching, 想問下係唔係呢款比較耐用D. 謝謝
thomasckau 發表於 13-9-2013 02:30 PM



耐用好多,會活動果D位佢轉左用藍色果隻膠,彈性好左,質地感覺上無以前貢脆,唔可以話佢唔爆,不過到而家未爆過,加上佢燈號果D設計改良左,唔似以前成條膠跌出來
我用緊果隻tray係衣隻

TOP

耐用好多,會活動果D位佢轉左用藍色果隻膠,彈性好左,質地感覺上無以前貢脆,唔可以話佢唔爆,不過到而 ...
muyo 發表於 2013-9-13 19:19


Thx Ching information.

TOP

耐用好多,會活動果D位佢轉左用藍色果隻膠,彈性好左,質地感覺上無以前貢脆,唔可以話佢唔爆,不過到而 ...
muyo 發表於 2013-9-13 19:19


我都有一個,其中一個 tray 藍色部份老化斷了

TOP