幫姐姐出張咩卡好?

如題, 謝謝~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如題, 謝謝~
andrewfong 發表於 2023-10-18 23:33


無, 佢地自己識買, 佢地肯定買多數據既卡
僱主唔比WIFI佢用都無所謂

TOP

如題, 謝謝~
andrewfong 發表於 2023-10-18 23:33


Sosim

TOP

你不如每月比一百佢自己搞掂好過
事實上佢哋啲plan平到不得了,就算你去申請都未必可以開到

佢哋同鄉介紹佢哋有介紹費賺
佢識到朋友之餘有錢淨又開心
你又煩少樣野
3贏
好過你為咗慳少少樣樣管住限住搞到大家唔開心

TOP

Sosim
iamredfox 發表於 2023-10-18 21:02



    咁貴?!
MYSIM好喇

TOP

咁貴?!
MYSIM好喇
1個閒人 發表於 2023-10-19 12:27

38一個月都貴 請個工人每個月要洗幾多

TOP

38一個月都貴  請個工人每個月要洗幾多
iamredfox 發表於 2023-10-19 04:31



    我都係200蚊一年咋,
姐姐有得用33蚊一個月, 仲唔夠好呀?

TOP

我都係200蚊一年咋,
姐姐有得用33蚊一個月, 仲唔夠好呀?
1個閒人 發表於 2023-10-19 12:35

你啱

TOP

我都係200蚊一年咋,
姐姐有得用33蚊一個月, 仲唔夠好呀?
1個閒人 發表於 2023-10-19 12:35


無唔用wifi?

TOP