Gigabyte ms802 出咗未呀?

呢部~
http://www.ringhk.com/index_phone_spec.php?id=1557
如果真係大約$2580,係唔係幾抵呢? C Hing點睇呀~

原帖由 頭計通 於 2009-2-23 12:00 發表
呢部~
http://www.ringhk.com/index_phone_spec.php?id=1557
如果真係大約$2580,係唔係幾抵呢? C Hing點睇呀~

乜都有,$2580抵呀

TOP

我用緊ms800~
真係有第二次機會ge話~幾平都唔買

TOP

原帖由 於 2009-2-23 12:53 發表
我用緊ms800~
真係有第二次機會ge話~幾平都唔買


有咩咁唔妥呀? 可以分享吓嗎...?

TOP

gigabyte  d 機好似好易hand機

TOP

原帖由 頭計通 於 2009-2-23 14:02 發表


有咩咁唔妥呀? 可以分享吓嗎...?


個人覺得廠商對賣出左ge產品無心經營~
MS800出左應該有4個update版本~但是始終唔肯上wm6.1~hang機問題始終感覺無解決到~
第二就係系統效能方面唔肯落力~128MB Ram但係page pool好細~浪費曬d好ge硬件~
至於有ching提到hang機~講野唔清都忍左算啦~ ms800個mic收音ge位置唔理想~對比起之前舊部6280~需要較大聲量對方先可以聽清楚~

買ms800唔到3個月~已經用第三方ge wm6.1了~更加有心去tune個系統。

不知道香港ge ms802有無縮水~?我買台灣版ms800~128MB Ram~平過香港行貨(64MB Ram)~

TOP