原帖由 頭計通 於 2009-2-23 14:02 發表 
吓
有咩咁唔妥呀? 可以分享吓嗎...?
個人覺得廠商對賣出左ge產品無心經營~
MS800出左應該有4個update版本~但是始終唔肯上wm6.1~hang機問題始終感覺無解決到~
第二就係系統效能方面唔肯落力~128MB Ram但係page pool好細~浪費曬d好ge硬件~
至於有ching提到hang機~講野唔清都忍左算啦~ ms800個mic收音ge位置唔理想~對比起之前舊部6280~需要較大聲量對方先可以聽清楚~
買ms800唔到3個月~已經用第三方ge wm6.1了~更加有心去tune個系統。
不知道香港ge ms802有無縮水~?我買台灣版ms800~128MB Ram~平過香港行貨(64MB Ram)~ |