DAC 一問

最近想提升喇叭既音質(Audio engine A5+),原本係USB連MacBook Pro,於是就努力研究打算從DAC 入手,,只係新手睇黎睇去都唔多明,之前都係貪方便同外形先選擇A5+,周圍睇下評價見到以下呢幾款都唔錯,但要仔細再選擇我又唔係好知佢地有乜分別,希望師兄們俾啲意見。
(主要80%聽歌(Pop)10%打機10%睇戲)
Nuprime uDSD
Topping D10
Topping D50 (新手正正唔明D50同D10 最大分別係邊,雖然知道解碼既規格有高低)
Musiland MD12
如果我唔需要耳擴功能,純DAC會唔會又比兼具耳擴功能既DAC好呢?又有無更講合細佬我既選擇呢?感激不盡!

以上4部,我個人聽過3部,首選推介係d50,次d10,尾udsd.

TOP

換野, 要有提升感. 呢個價位應該比唔到咩提升感過你... 建議唔好換...

我當年電腦枱頭用AUDIO PRO addon6, 五千左右. 買左部TEAC UD501, 又是五千左右. 提升有係有. 但係無嘩一聲... 唔值囉...

你呢個CASE我建議係換的話一野就上GUSTARD ES9038呢個級別. 如果唔係不如唔好換...

一係就買PLAYER DAC一體機... 至少都多左樣野MA... 甩左電腦播歌, 都差好遠的...

TOP

回覆 2# KOJI
謝師兄意見

TOP

回覆 3# uraki
明白但因為筆直所限,同時又唔太熟所以先打算試下升級

TOP

回覆 2# KOJI
其實D50同D10個分野係邊到?

TOP

回覆  KOJI
其實D50同D10個分野係邊到?
w515777 發表於 2018-5-24 18:37

兩部分別去官網可以看到.
d10用usb供電,d50用外置火牛供電.
d10冇濾波調節,d50有7種濾波調節.
d10(光,同軸)輸入不能收DOP64 signal,d50則可.
d10用上代dac chip es9018k2m,d50用最新dac chip es9038q2m等等.

TOP

回覆  uraki
明白但因為筆直所限,同時又唔太熟所以先打算試下升級
w515777 發表於 2018-5-24 18:33


無錯,心思思又會想升級.。最敞就係買到回來覺得差別不大... 咁就浪費金錢啦...

咩叫升級感,我自己認為就係換左野,不用特登留意細節,好似平時咁聽歌,平常心咁"突然"間發覺D歌好聽左。呢種叫升級感。

要特登去留意細節,呢D叫"分別"。入門最大問題係唔知呢個"分別"係好左定係差左。同埋唔好睇REVIEW買野。。。

TOP

本帖最後由 good2345 於 2018-5-25 14:46 編輯

我覺得樓主可以試d平外置dac試下先,如smsl, topping. 始終都係由冇dac變有dac, 一定聽到效果。 如果你一開始就買4-5000果d dac, 你對a5+未必容易聽出同平價dac分別。
你要聲音提升,除器材外,喇叭擺位都有好大影響,由其是喇叭放電腦枱後方,你用咩器材都難整得好聲,因會產生desktop effect, 低音沌左好多,又要買iso pad, 又要隔音先好dd. 所以先由平價dac玩起先,再試試轉擺喇叭位置。就吾洗用好多錢改善音質


A5+ 吾係得rca input 咩

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 9# good2345
明白,謝謝你的意見!
係啊 就係打算用RCA 駁喇叭!

TOP