[操作疑難] centos 裝virtualbox 把舊windows 系統遷移上去

因公司沒$, 新hardware(server)已不支援w2k,  用以上的方法"還魂", 是否work? 有沒有c-hing 可分享一下

vmware esxi ... (應該得掛...你要問問D師兄....)
好似仲有個係要俾錢嫁...

TOP

Technically work, 但係, 公司用 unsupported Windows version (Windows 2000) 本身已經有 support / license / compliance 問題.

TOP

Technically you can. But what kind of applications and functionality that you need must go with WinNT instead of Linux?

TOP