本帖最後由 凌天羽v 於 2014-1-17 18:24 編輯
我都係自學左2-3年., 工作上都有 buid up d linux server
google search, 一路做一路學
但係對 Linu ...
kirafung 發表於 2014-1-17 16:30 
compile 多幾次 kernel ,就會明白個架構,其實唔難明。
用左十幾年LINUX路過,當年學LINUX 係買一盒六碟跟一本英文書果種SET,一SET 要幾舊水
仲記得以前 SLACKWARE 時代勁難裝,CD唔可以BOOT 機要用CD 轉番做幾十張FLOPPY 去裝,但初頭果半年我裝左幾十次無一次成功,唔係HW 唔夾就係KERNEL PANIC。。。。
反而係家陣LINUX 真係太USER FRIENDLY,甚至比WINDOWS 仲好用,我呢兩年都己經轉左用UBUNTU 做DESKTOP,XP 只係特別情況至會開VM 用。 |