ios apps 唔公開用點裝.

搵人寫PROGRAM.唔公開用, 私人用.
係咪有TOOLS 可以裝APPS?
一定要用MAC 機裝? DEVELOP TOOLS??
唔該.

或者
JB 後裝 appsyn

TOP

問下幫你寫PROGRAM果個,佢收得你錢一定知。

TOP

iOS Programmer可以用Xcode將app放入實機

TOP

一定可以, 唔得既, 寫APP D人點TEST

TOP

D Programmer XCODE 寫同裝, XCODE 得MAC 機裝到...
有FD SEND 左個網站比我...UPLOAD 上去就裝得..
http://www.diawi.com/

TOP

問下幫你寫PROGRAM果個,佢收得你錢一定知。
pl3933 發表於 2012-1-4 23:22



    點解一定知呢

TOP

點解一定知呢
DarkHero 發表於 2012-1-5 21:58


如果佢唔知的, 唔好請佢了

TOP

如果要deploy實體機, 都要developer account. 99 USD 一年 (最近唔知有冇改)
唔係就JB左自己gen cert 自己 sign. .. 麻鬼煩.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP