manchars 當前離線
中級會員
Botti 當前離線
進階會員
TOP
b-29 當前離線
特級會員
KinChungE 當前離線
長老會員
你不如問三星,Apple,有冇雙sim卡待重好! b-29 發表於 2017-9-6 11:28
ckleung0923 當前離線
hahahalpc 當前離線
你不如問三星,Apple,有冇雙sim卡待重好! b-29 發表於 6/9/2017 11:28
點解你要孖 sim "平板" ? Botti 發表於 2017-9-6 11:09
kofz 當前離線
mingming19 當前離線
Banned